Welkom in het Altorffer portaal!

Vele nationale en internationale organisaties hebben hun weg gevonden naar het Altorffer Portaal.
Wanneer mogen wij u verwelkomen?

Via de gesloten en open Altorffer Portalen kunt u uw marketing en communicatie online bestellen en beheren. Uw documenten worden in een digitale catalogus in het Portaal opgenomen. In deze digitale bestanden kunt u binnen een stramien zelf wijzigingen doorvoeren, waardoor u o.a. aanzienlijk bespaart op ontwerpkosten. Denk hierbij bv. aan de variabelen in een visitekaartje, het aanpassen van een briefhoofd of het updaten van een brochure. U krijgt meteen een proef voor akkoord op het scherm.
Na accordering gaan wij voor u aan de slag.

Voorraadartikelen worden na het plaatsen van uw order automatisch gereserveerd door het voorraadbeheersysteem.
Geen ruimtegebrek meer in archieven of opgeslagen tellingen in de computer, maar onmiddellijk inzicht in de voorraad, levertijden, kosten en historische verbruiksgegevens. Dat kan per artikel, per locatie of land, per project of per kostensoort.
Het Altorffer Portaal biedt u veel managementinformatie om indien mogelijk de efficiency in gebruik nog verder te optimaliseren.

Geen twijfel meer over de juiste producten of correcte tenaamstellingen…alleen uw unieke materialen. Afwijkingen in uw huisstijl zijn voorgoed verleden tijd, ook als er door verschillende gebruikers vanuit diverse locaties in de wereld wordt besteld. Ideaal voor grote organisaties met meerdere (internationale) vestigingen, maar ook voor het MKB en franchiseorganisaties.
En wilt u de bestelomgeving van het Portaal inrichten naar uw eigen huisstijl, dan kan dat ook.

Bij Altorffer heeft u altijd een vast aanspreekpunt. Een betrokken professional die van uw wensen op de hoogte is en u tussentijds informeert. Zo bieden wij u een gestroomlijnd proces waarbij u verzekerd bent van korte communicatielijnen en een deskundig advies.

Met het Altorffer Portaal zet u een eerste stap binnen een duurzame en verantwoorde wereld waarin alles draait om een perfect eindresultaat. Wilt u meer weten over deze gebruiksvriendelijke dienst? Laat het ons dan weten. Wij helpen u graag!

Onze nieuwste portalen worden verzorgd binnen het web-to-print collectief PrintPoort.com. Als voorbeeld kunt u een kijkje nemen op ons eigen open Altorffer web-to-printportaal www.appersonal.nl 

APPersonal is ons brandportal. Een platform ontwikkeld voor klanten, om complete communicatie pakketten te kunnen stroomlijnen, processen te kunnen optimaliseren en, niet onbelangrijk, kosten te kunnen besparen. De focus ligt op controle, collectiviteit en transparantie met behoud van de eigen identiteit.
Gebaseerd op het gebruiksgemak en de klantvriendelijkheid van een online shop gecombineerd met de functionaliteit van een op maat gemaakt klantplatform geeft APPersonal volledige transparantie in relatie tot uitgaven en kosten zowel aan de inkoop- als aan de verkoopkant.

Wij bouwen deze portalen op maat en met de look & feel van onze klanten.

scherm appersonal